En we gaan weer verder: bye bye chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Danny & Sandra - WaarBenJij.nu En we gaan weer verder: bye bye chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Danny & Sandra - WaarBenJij.nu

En we gaan weer verder: bye bye chiang mai

Blijf op de hoogte en volg Danny & Sandra

26 December 2013 | Thailand, Chiang Mai

hoi allemaal na 5 geweldige dagen in Chiang Mai gaat de reis verder. We hebben hier erg genoten van een dag als olifanten trainer, door de jungle crossen via een zipline, tijgers knuffelen en al de mooie tempels en leuke marktjes hier! Wat een gezellige stad is Chiang Mai.
nu gaan we door naar Cambodja, een nieuw land met weer een andere cultuur, we zijn erg benieuwd naar dit land, hier zullen we verblijven in de stad Siem Reap wat dicht ligt bij het wereld beroemde Ankor Wat.
Vandaag zijn we dus aan het reizen, die dagen zijn het vermoeiends, maar elke keer weer erg leuk omdat je weer een plek verder gaat :).
We hopen dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad en nu op naar een mooi en gezellig 2014!

We schrijven snel weer!

Heel veel liefs van ons

• 28 December 2013 - 19:13

Joyce:

Goede reis weer! Genietse xxx ons 4

• 28 December 2013 - 20:56

Ans:

Hallo Danny en Sandra,

Wat mooi allemaal, het skypen was leuk he, ik zou zeggen ,geniet ervan en doe
    voorzichtig in al die verschillende steden, maar het ziet er allemaal mooi uit,
    vooral met die tijger, goed hoor.
    Dikke. Kus mama, en alvast de allerbeste wensen van jullie pa en ma.
    Doei doei.